Rabu, 05 Februari 2025

faq  contact us  feedback  Peta laman

laporan-pencapaian-piagam-pelanggan-2011

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2011

Bil. Piagam Pelanggan Kategori Jan Feb Mac Apr Mei Jun Jul Ogos Sep Okt Nov Dis Jumlah
1. Untuk merancang dan melaksanakan program-program latihan yang berkualiti dalam diplomasi dan hubungan antarabangsa. Juga menyediakan latihan bahasa-bahasa asing seperti yang terjadual dalam Prospektus IDFR.*

Latihan

2 2 2 2 3 1 2 - 2 2 2 3 104.54%

Bahasa

5 6 6 11 12  12 13 - 15 15 15 8 92.19%

Pengajian Serantau dan Keselamatan

1 1 3 1 2  4 2 - 2 3 2 1 146.67%
2. Memberi makluman tentang status permohonan kursus sekurang-kurangnya dua minggu sebelum kursus bermula.

 

Penilaian borang permohonan kursus bahasa sahaja (unit) 

 

146 174 67 107 200 152 98 - 480 131 246 - 1,801
3.

Penawaran perkhidmatan dan pinjaman bahan-bahan rujukan dalam bidang diplomasi dan bahasa-bahasa asing.**

Khidmat Peminjaman

454 557 394 326 333 481 219 221 405 383 311 360 4,444

Lain-lain Perkhidmatan

247 171 182 157 186 193 233 284 450 525 192 235 3,055
4. Memastikan semua kemudahan dan perkhidmatan dalam keadaaan yang boleh digunakan pada setiap masa.

 

 

-

 

 Kakitangan IDFR mengambil langkah memantau dari semasa ke semasa segala kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan di IDFR dan membaikpulih dalam kadar segera, sekiranya menggunakan kepakaran dalaman.  

Penanda aras adalah merujuk kepada kursus yang ditawarkan melalui Buku Program Latihan  IDFR 2011 bagi setiap bahagian (peratusan - %)

** Bilangan transaksi (unit)

fbk

twt

int

tk

yt